Presentació del Diagnòstic del Voluntariat a Menorca

Divendres 25 d’octubre, emmarcada en els actes de la IV Mostra d’entitats, xerrada de presentació del Diagnòstic del Voluntariat a Menorca

A partir de l’encàrrec del Consell Insular per a l’elaboració d’un Pla Insular de Voluntariat, la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears ha realitzat un diagnòstic previ a persones voluntàries, entitats i administracions per conèixer la realitat del voluntariat a l’illa. A la xerrada es presentaran les conclusions d’aquest diagnòstic i les línies d’acció que es desprenen de l’anàlisi, i les persones assistents podran fer aportacions. És un acte pensat tant per a persones voluntàries com per a entitats i el personal de l’Administració pública encarregat de la participació ciutadana.

El Pla Insular de Voluntariat marcarà el futur de les entitats de l’illa, ja que el voluntariat és un dels seus trets d’identitat. L’acte tindrà lloc al Centre Sociocultural de Ferreries el 25/10 a les 17 h.