A l’espai radiofònic dins el programa HOY POR HOY de Ràdio Menorca – La Ser , en Lluís Soler aquest 27 de juny va entrevistar a n’Aurore Gracient, fundadora i directora de l’entitat ART EN MOVIMENT.
Art en Moviment, com a Associació Cultural, va nèixer fa 18 anys. Gràcies al lliurament no només de la seva directora, professors i alumnes sinó també de l’acolliment del públic, es va donar a la tasca de crear, i no limitar-se solament a l’ensenyament. D’aquí precisament neix ART EN MOVIMENT com compañia.
Apel·lant a la senzillesa, sense deixar de costat el risc, comença un treball que amb els anys ha anat guanyant en maduresa. El seu estil abasta un ventall de possibilitats. És precisament el romanticisme ideal de l’adolescent conjugat amb l’experiència dels seus coreògrafs el que la diferencien: joventut, lliurament i una cura al detall, units a la il·lusió de la seva directora Aurore Gracient converteixen a ART EN MOVIMENT en una promesa viva.
L’objectiu d’aquesta companyia és donar l’oportunitat als i les alumnes més avançats del centre de treballar diferents coreografies, la majoria d’elles creades expressament per la companyia. Això els dóna l’oportunitat de participar en els processos de creació, muntatge i representació d’un espectacle. A part d’aquesta feina, també es treballen coreografies cedides d’altres companyies per anar ampliant el repertori. Finalment els i les alumnes presenten treballs de composició i de creació pròpia.
A l’entrevista es repassen més detalls de l’Associació. Voleu saber-ne més? Escoltau l’entrevista!
Un cop més, el nostre més sincer agarïment als clients de l’Estalvi Ètic de Colonya Caixa Pollença que fan possible aquest espai de ràdio, amb el qual seguim viatjant pel teixit associatiu de Menorca.